• Watch Out for Scammers!

    We've now added a color code for all accounts. Orange accounts are new members, Blue are full members, and Green are Supporters. If you get a message about a sale from an orange account, make sure you pay attention before sending any money!

Un petit Français parmi vous ....

Neos0643

Private
Minuteman
Jan 8, 2024
4
3
France
Bonjour à toutes et à tous
Je m'appelle Pierre, j'habite en France, donc je vous prie de m'excuser pour les dialogues avec ma langue donc j'utiliserai un traducteur ;) Merci.
Je pratique le tir et le rechargement depuis très longtemps. Mes calibres sont en 222 Rem, 222 Rem Magnum, 300 AAC à verrou, 308 Win, 6.5 CM, et un AI en 338 LM, voilà à peu près et ma petite dernière un custom en 22 lr.
Avec grand plaisir d'échanger avec vous.
 
Bonjour à toutes et à tous
Je m'appelle Pierre, j'habite en France, donc je vous prie de m'excuser pour les dialogues avec ma langue donc j'utiliserai un traducteur ;) Merci.
Je pratique le tir et le rechargement depuis très longtemps. Mes calibres sont en 222 Rem, 222 Rem Magnum, 300 AAC à verrou, 308 Win, 6.5 CM, et un AI en 338 LM, voilà à peu près et ma petite dernière un custom en 22 lr.
Avec grand plaisir d'échanger avec vous.
Hello everyone

My name is Pierre, I live in France, so please forgive me for the dialogues with my language so I will use a translator ;) Thank you.

I have been shooting and reloading for a long time. My calibers are 222 Rem, 222 Rem Magnum, 300 AAC with bolt, 308 Win, 6.5 CM, and an AI in 338 LM, that's about it and my youngest a custom in 22 LR.

With great pleasure to exchange with you.
 
  • Like
Reactions: M4orturnate