Featured content by 1J04

  1. 1J04

    Full Length Sizing. Tell Me They're Wrong.

    It's a year old vid, but 1st time I've seen it. Erik is a pretty cool dude. Literally, straight shooter. ;) Do what you want, but from what I've seen for 'many' years, most people come back around after their foolish forays and get back to FL...
  2. 1J04

    TRUMP LIVE NOW ! JAIL TIME?........

    Please send some of these pieces of shit to Jail, please sweet 8 lb 4 oz baby Jesus.
  3. 1J04

    Time To Play "What's This" Again

    Ideas?
  4. 1J04

    Riton vs Simmons Whitetail Classic

    Been thinking about this lately. Thoughts? 🤣
  5. 1J04

    Just Watch It.

    With all the Bullshit going on, here's something that will warm your heart. Not enough can be said about this event, including the landing. :ROFLMAO: 97 !! Makes it bit misty up in here.......
  6. 1J04

    MURDOCH'S RANCH & HOME SUPPLY

    So lemme be so bold to ask. Who's got a Murdoch's near them? I gotta favor to ask............... 😇
  7. 1J04

    FREEZER'S?! WTF?!

    Ok, so I got my shop floor poured yesterday and I'm gonna toss my old Refrigerator Freezer and stand alone Freezer and buy new. Or am I? Apparently I'm not. You cannot find a Freezer ANYWHERE around here, let alone a 20 cu ft one. I called Lowe's...
  8. 1J04

    NO COVERAGE OF HORRIFIC KILLING. HMMMMM

    Sickens the hell outta me that things like this get no Press since it's obviously just to sensitive and not pushing the right agenda..... [SIZE=7][B]Maryland couple slain at Delaware veterans cemetery visited son’s grave almost daily...
  9. 1J04

    FUND RAISER FOR VEER_G

    Hi Guys. With Franks blessing, we'd like to give you the opportunity to share with us a fund raiser for @Veer_G 's Wife. A bunch of us who hang out regularly have already passed the hat among ourselves and are more than willing...
  10. 1J04

    Tanker's Attacked !! Great.

    2 oil tankers damaged in suspected attack in the Gulf of Oman, crew evacuated Two oil tankers were damaged in a suspected attack off the [URL='https://www.foxnews.com/category/politics/foreign-policy/middle-east']Gulf of...
  11. 1J04

    Done With Best Buy Forever. Screw'm !!

    Best Buy security guard fired after tackling man who allegedly struck California cop, tried to flee https://www.foxnews.com/us/best-buy-security-guard-fired-after-tackling-suspect-who-fled-knocked-down-california-cop...
  12. 1J04

    HAPPY NEW YEAR UNGRATEFUL PRICKS !!

    Best to each and every damn one of ya !!! Looking forward to the New Year and all it's glory !!! Let's have a great year Guys.
  13. 1J04

    I Posted In Another Forum Besides The Pit and Maggies !!!!

    I must be fuckered up. I never hardly do that anymore. Ain't lying, it felt good and I feel like a real live "Hider". LMFAO :ROFLMAO: edit: Oh wait, I did miss out on a smoking deal last night BY ONE DAMN MINUTE on a MagnettoSpeed V3. Dammit.
  14. 1J04

    Threadcutter308 IS a Hero?

    Atta Boy Buddy. Proud of you! Armed man helps subdue suspect in deadly stabbing in Seattle https://www.foxnews.com/us/armed-man-helps-subdue-suspect-in-deadly-stabbing-in-seattle
  15. 1J04

    Sassy Senator, or Senator Sasse ?

    Without a doubt thee best 15 minutes and 28 seconds I've seen in a long long time. Very nice job Ben. Unfortunately it'll go in one ear and out the other for 98% of the players that should heed his words.......... Enjoy. <iframe width="560"...